مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-04ورزشي

دستورات کرونایی استاندار/از افزایش عرضه ماسک تا برخورد با متخلفان


استاندار خراسان شمالی با تاکید براینکه استفاده از ماسک برای تمام اقشار اجباری است، گفت: باید دسترسی ارزان به ماسک برای مردم فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد علی شجاعی ظهر امروز در ستاد مبارزه با کرونا خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: فرمانداران اگر تشخیص دادند که شهرشان نیازمند محدودیت خاصی است، با دانشگاه علوم پزشکی مشورت کرده و سپس سریعاً به استانداری اعلام کنند تا آن را اجرایی کنیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هیچ صنفی نباید تعطیل شود گفت: با کسانی که دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند به شدت برخورد کنید و اسیر احساسات نشوید زیرا جان مردم در اولویت است.

وی افزایش نظارت و برخورد را راه کاهش مبتلایان به کرونا دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی تواند گروه نظارتی تشکیل دهد لذا مسئول اجرای پروتکل های بهداشتی در هر بخشی متولی نظارت بر آن بخش است مثلاً اداره ورزش و جوانان باید روی باشگاه های ورزشی نظارت و برخورد کند و نتیجه را گزارش دهد.

شجاعی تصریح کرد: هر تصمیمی در دنیا ضمانت اجرایی می خواهد وگرنه در حد توصیه و ارشاد باقی می ماند لذا در جلسه بعدی که ظرف حداکثر یک هفته آینده برگزار می شود باید راجع به تشدید نظارت ها گزارش ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات کرونایی استاندار/از افزایش عرضه ماسک تا برخورد با متخلفان

دستورات کرونایی استاندار/از افزایش عرضه ماسک تا برخورد با متخلفان