مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-04سياسي

خویینی ها به محض پیروزی انقلاب نوار تفسیرهایش را جمع کرد


یکی از مبارزان دوران نهضت اسلامی با بیان اینکه خویینی ها به محض پیروزی انقلاب نوار تفسیرهایش را جمع کرد، گفت: اکنون باید مجمع روحانیون مبارز یکپارچه بیانیه دهد و خود را از خطای بزرگ خویینی ها مبنی بر چشمک زدن به دشمن مبری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن موحد از مبارزان دوران انقلاب که میهمان نشست مجازی اعضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بود، ضمن مروری بر مولفه های اسلام آمریکایی، اظهار کرد: معتقدان به اسلام امریکایی بر جدایی دین از سیاست، سکولاریسم، سازش با قدرت های استکباری و ظلم پذیری تاکید دارند و دین را در شکل حداقلی آن به صورت تجملاتی و تشریفاتی می پسندند.

این گروه همچنین به آزادی های بی قید و بند و گام نهادن در مسیر قدرت های غربی همچون انگلیس و آمریکا معتقدند و تلاش می کنند خود را با سیاست های نظام سرمایه داری هماهنگ کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی رهبران اصلاحات در ایران واجد ویژگی های یاد شده هستند، گفت: به واسطه این دیدگاه است که آنها با جورج سوروس، اسپانسر صهیونیست کودتاهای مخملی و راس موسن، فرمانده ناتو ملاقات پنهانی می کنند و حتی به دیدار ملک عبدالله در باغ خصوصی او رفته و از او وعده کمک دریافت می کنند؛ مشروط بر اینکه دولت وابسته به آنها از جریان های مقاومت در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خویینی ها به محض پیروزی انقلاب نوار تفسیرهایش را جمع کرد

خویینی ها به محض پیروزی انقلاب نوار تفسیرهایش را جمع کرد