مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-04سياسي

ستاد دیه اعلام کرد: آزادی 140 زندانی جرایم غیرعمد در دهه کرامت


ستاد دیه کشور اعلام کرد که 140 زندانی جرایم غیرعمد در دهه کرامت آزاد شده اند.

- ستاد دیه اعلام کرد: آزادی 140 زندانی جرایم غیرعمد در "دهه کرامت" ستاد دیه کشور اعلام کرد که 140 زندانی جرایم غیرعمد در "دهه کرامت" آزاد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد دیه کشور اعلام کرد: ستاد دیه کشور از بدو تاسیس خود تاکنون به عنوان بازوی حبس زدای دستگاه قضاء زمینه آزادی قریب به 140 هزار زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نموده است که بدون تردید این اقدام پررنگ ترین فعالیت عملی در راستای کاهش جمعیت زندان ها است.

با تأکیدات مکرّر مقام معظم رهبری و پیگیری مجدّانه آیت الله رییسی در زمینه کاهش حداکثری محبوسان، در سال جاری که شروع هفته قوه قضاییه با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تقارن داشت اغلب نمایندگی های ستاد دیه با برپایی آیین های گلریزان حضوری و مجازی نسبت به آزادی زندانیان غیرعمد اقدام نمودند.

در این میان استان های قم، فارس و خراسان رضوی به برکت میزبانی از ذرّیه پیامبر اسلام از شرایط ویژه ای برخوردار بودند و برنامه ریزی در این نمایندگی ها افزون بر ندامتگاه ها، با حفظ و رعایت اصول بهداشتی تا بارگاه ملکوتی امام رضا، آستان مقدسه حضرت معصومه و صحن منور امامزاده شاه چراغ علیهم السلام نیز کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دیه اعلام کرد: آزادی 140 زندانی جرایم غیرعمد در دهه کرامت

ستاد دیه اعلام کرد: آزادی 140 زندانی جرایم غیرعمد در دهه کرامت