مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-04بين الملل

برنامه کاخ سفید برای گزینش مقامات پنتاگون و بیرون انداختن مخالفان ترامپ


طی ماه های گذشته چندین مقام وزارت دفاع آمریکا بعد از اختلاف شدیدی که با رییس جمهور دونالد ترامپ بر سر برخی مسائل حساس- از جمله مسائل مربوط به اوکراین- داشتند، - طی ماه های گذشته چندین مقام وزارت دفاع آمریکا بعد از اختلاف شدیدی که با رییس جمهور دونالد ترامپ بر سر برخی مسائل حساس- از جمله مسائل مربوط به اوکراین- داشتند، اعلام استعفا کرده اند.

حالا کاخ سفید می خواهد یک گزینش سیاسی برای شناسایی پرسنل وفادار به ترامپ ترتیب دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، مجله آمریکایی فارن پالسی با ارجاع به منابع ناشناس اعلام کرده که کاخ سفید نوعی گزینش سیاسی را در نظر گرفته و هفته آینده کارکنان کاخ سفید آغاز به مصاحبه با گماشتگان سیاسی در وزارت دفاع آمریکا خواهند کرد.

بر اساس ایمیل کاخ سفید که توسط مجله فارن پالسی رؤیت شده، واشنگتن مصاحبه های 30 دقیقه ای پیش رو را فرصتی برای هر گماشته به منظور بحث درباره حرفه و تمایلاتش در سال 2021 و فراتر از آن خواند.

جاناتان هافمن ، سخنگوی رییس پنتاگون به فارن پالسی اعلام کرد این نشست ها از سوی وزارت دفاع ترتیب داده شده و گماشتگان سیاسی ما می توانند طی آن ها، درباره فرصت های دوره دوم در وزارت دفاع و دولت ترامپ، مباحثه کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کاخ سفید برای گزینش مقامات پنتاگون و بیرون انداختن مخالفان ترامپ

برنامه کاخ سفید برای گزینش مقامات پنتاگون و بیرون انداختن مخالفان ترامپ