مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-04سياسي

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد


مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه عالی شهید مطهری به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) دقایقی پیش با حضور آیت الله امامی کاشانی در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

- مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه عالی شهید مطهری به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) دقایقی پیش با حضور آیت الله امامی کاشانی در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه عالی شهید مطهری امروز به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) با حضور آیت الله امامی کاشانی در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امام رضا(ع) فرمودند: عقل بهترین دوست انسان است.

وی افزود: عقل یک حقیقتی است که انسان را به مسیر صحیح هدایت می کند، عقلی که در مکتب توحید، علم و معارف اسلامی پخته شده باشد به وجود مقدس امام زمان(عج) وصل است.

آیت الله امامی کاشانی ابراز کرد: عقلی که با جهل و هوا و هوس آمیخته باشد انسان را بدنام و نابود می کند؛ باید در مکتب علم و معارف دین تربیت شود تا انسان را به سعادت دنیا و آخرت برساند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امیدوار هستیم که آن دسته از طلابی که امروز معمم شدند عقل خودشان را در مکتب توحید تربیت و به سعادت نائل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد