مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-04سياسي

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی برگزار شد


جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی صبح امروز به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه ضمن تفهیم مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری از وکیل متهم بصیرانی خواست در جایگاه حاضر شود.

پیش از آغاز صحبت‌های وکیل متهم بصیرانی، متهم اسدبیگی گفت: بخشی از حقوق کارگران پرداخت شد و مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

وکیل متهم بصیرانی در دفاع از موکل خود گفت: اظهارات موکلم تمام نشده بود؛ اما با توجه به اشراف رییس دادگاه به موضوعات اقتصادی، امر دفاع سهل و آسان است، برخی از اتهامات مانند جعل و استفاده از سند مجعول در صلاحیت دادگاه کیفری 2 است، زیرا این موارد مقدمه بزه اخلال را تشکیل می‌دهد و رسیدگی به اتهام موکل در این زمینه میسر نمی‌باشد.

نماینده دادستان تصاویری را نشان داد که مهر اصالت ندارد و موکلم با سوءنیت ارزهای دولتی را تصاحب نموده؛ اما شبهاتی وجود دارد.

آیا شرکت دلتا از موکلم شکایت کرده است؟ لازم است اتهامات جعل رسیدگی شود، رأی قطعی صادر گردد و پس از آن موکل از بابت جرم اخلال مورد محاکمه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی برگزار شد

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی برگزار شد