مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-04اقتصادي

خط کشی 50 کیلومتر از راه های ارتباطی استان گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در سه ماهه نخست امسال 50 کیلومتر از راه های ارتباطی استان گیلان خط کشی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز مرادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور و هدایت ایمن وسایل نقلیه به ویژه در هنگام شب، طی 3 ماهه امسال بیش از 50 کیلومتر خط کشی در طول راه های ارتباطی استان انجام شده است.

وی تعیین محدوده سهم عبور هر یک از خودروها و رانندگان را از دیگر اهداف خط کشی راه ها عنوان کرد و گفت: خط کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده نقش مستقیمی در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.

مرادی ادامه داد: در کنار خط کشی های صورت گرفته که به تفکیک در 15 کیلومتر از بزرگراه های استان، 20 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و 15 کیلومتر نیز در راه های روستایی انجام شده است 10 کیلومتر گاردریل های آسیب دیده نیز در سه ماهه نخست امسال تعمیر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان همچنین از نصب 1500 عدد انواع تابلوهای راهنمای و رانندگی نظیر مسیر نما، جهت نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در راه های برون شهری و محورهای روستایی در این مدت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 50 کیلومتر از راه های ارتباطی استان گیلان

خط کشی 50 کیلومتر از راه های ارتباطی استان گیلان