مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-04اجتماعي

چرا در کمتر از 72 ساعت آموزشی 2 ماهه سربازی یک ماهه شد؟


در حالی که دو روز پیش اعلام شد دوره آموزشی سربازان از یک ماه به دوماه تغییر پیدا کرده است، امروز وظیفه عمومی اعلام کرد که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا مدت این دوره همان یک ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو روز پیش (12 تیرماه) سردار حبیب اله جان نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا اعلام کرد: به دلیل ضرورت استفاده از کارکنان وظیفه در مأموریت های محوله و نیز کیفی سازی آموزش ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از امروز 12 تیرماه، دوره آموزش رزم مقدماتی سربازی از یک ماه به دو ماه تغییر یافت.

جدا از درست و غلط بودن این تصمیم، بدون شک چنین تصمیمی فردی نیست و سردار جان نثاری با هماهنگی فرماندهان ناجا این تصمیم را گرفته و اعلام کرده است؛ اما ساعاتی قبل سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش، کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص تغییر مدت زمان این دوره به شرایط تداوم شیوع این بیماری در آینده بستگی داشته و در زمان مقرر تعیین تکلیف و اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در کمتر از 72 ساعت آموزشی 2 ماهه سربازی یک ماهه شد؟

چرا در کمتر از 72 ساعت آموزشی 2 ماهه سربازی یک ماهه شد؟