مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-04پزشكي

تاثیر بازی های پدر و کودک در ارتقاء خودکنترلی کودکان


تاثیر پدر بر زندگی کودکان برای همه مشخص است و نیازی به تاکید ندارد، اما نتایج تحقیقات نشان می دهد، کودکانی که پدران آنان از دوران کودکی با آنان همبازی می شوند، - ایسنا/خراسان رضوی تاثیر پدر بر زندگی کودکان برای همه مشخص است و نیازی به تاکید ندارد، اما نتایج تحقیقات نشان می دهد، کودکانی که پدران آنان از دوران کودکی با آنان همبازی می شوند، ممکن است کنترل رفتارها و احساسات در بزرگسالی برای آنان آسان تر شود.

به نقل از ساینس دیلی، کنترل خود، کنترل نفس یا خودکنترلی، توانایی کنترل احساسات، رفتارها و خواسته هایی است که انسان برای کسب پاداش یا جلوگیری از مجازات انجام می دهد.

پل رامچاندانی، از دانشگاه کمبریج انگلستان، این بررسی را بر روی نتایج تحقیقات 40 سال گذشته انجام داد تا اطلاعات بیشتری درباره چگونگی بازی پدران با فرزندان در دوران کودکی (سن صفر تا سه سالگی) جمع آوری کند.

هدف از این تحقیق درک تاثیر بازی پدر و کودک، نحوه بازی مادر و کودک و تفاوت تاثیر آن بر رشد کودکان بود.

اگرچه بین بازی پدران و مادران شباهت های بسیاری است، اما یافته ها نشان می دهد که پدران با کوچکترین فرزندان هم، بازی های بدنی بیشتری انجام می دهند و فعالیت هایی مانند قلقلک کردن، تعقیب و گریز و بر پشت سوار کردن کودک را انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بازی های پدر و کودک در ارتقاء خودکنترلی کودکان

تاثیر بازی های پدر و کودک در ارتقاء خودکنترلی کودکان