مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-04اقتصادي

راهکارهایی برای افزایش بهره وری در آموزش مجازی


دانشجوی مجازی طی انجام فعالیت های درسی، علاوه بر تعامل با استاد، با سایر دانشجویان و در معنای وسیع تر با فضای گسترده یادگیری در محیط وب، تعامل دارد و وارد فرایند بحث، - ایسنا/خراسان رضوی دانشجوی مجازی طی انجام فعالیت های درسی، علاوه بر تعامل با استاد، با سایر دانشجویان و در معنای وسیع تر با فضای گسترده یادگیری در محیط وب، تعامل دارد و وارد فرایند بحث، یادگیری متقابل و جستجوی راه حل ها از طریق درگیر شدن با اندیشه های گسترده خواهد شد.

منتقدان فضای مجازی بر این باورند که اینترنت مانند هر اختراع فناورانه دیگر، آثاری غیر از آنچه که انتظار می رود، پدید می آورد و سؤال این است که یادگیرندگان از دور، چه چیزی را از دست خواهند داد؟ آموزش های استاد مجازی فاقد چه چیزهایی است؟ دانشجویانی که از دور، آموزش استاد را می بینند چه چیزهایی را از دست داده اند.

محققان در پژوهشی با عنوان چالش های آموزش مجازی: روایت آنچه در دانشگاه مجازی آموخته نمی شود ، آورده اند: در فضای مجازی می توان بدون تعلقات یا مسئولیت های قبلی وارد شد و وقتی خارج می شویم، هر چقدر تعلق و مسئولیت برای خود ایجاد کرده ایم، همان جا رها کنیم و برویم.

در این پژوهش که توسط مریم کیان استادیار رشته برنامه ریزی درسی، گروه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه یزد انجام شده، آمده است: نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای افزایش بهره وری در آموزش مجازی

راهکارهایی برای افزایش بهره وری در آموزش مجازی