مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-04سياسي

بورس اولویت مالیات بر سرمایه نیست/ مجلس به دنبال مهار سوداگری است


تازه یک هفته است که کار کمیسیون را شروع کرده ایم و مسأله مورد بحث در این مدت نیز وضعیت ارز بوده است، مواردی مانند تولید را باید با در نظر گرفتن اولویت در هفته های آینده بررسی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها که شرایط اقتصادی فشار روزافزونی بر مردم وارد می کند، چشم امید بسیاری از مردم به سوی نمایندگانی است که به مجلس فرستاده اند، مهدی طغیانی عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان با در انتخابات دوم اسفند 1398، توانست به عنوان یکی از نمایندگان شهرستان اصفهان به یازدهمین مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

او که مدرک دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه امام صادق(ع) اخذ کرده بود و عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان است، پس از مشخص شدن اعضای کمیسیون های مجلس، به عنوان سخنگوی کمیسیون اقتصادی شناخته شد، مشروح گفت وگویی با مهدی طغیانی را در ادامه می خوانید: فارس: در حال حاضر مشکلات پیش روی تولیدکنندگان چیست و این مشکلات چگونه مرتفع می شوند؟ طغیانی: نظام اقتصادی ما اجمالا بر این اساس پایه گذاری شده که 75 درصد درآمد ارزی را از محل فرآورده های نفتی در آورده و انواعی از کالاها را وارد کنیم؛ برخی از این اقلام، کالاهای اساسی مانند برنج و دانه های روغنی یا ماشین آلات و پوشاک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس اولویت مالیات بر سرمایه نیست/ مجلس به دنبال مهار سوداگری است

بورس اولویت مالیات بر سرمایه نیست/ مجلس به دنبال مهار سوداگری است