مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-04سياسي

محیط بانان سربازان خط مقدم جبهه زندگی هستند


محیط بانان سربازان خط مقدم جبهه زندگی و استمرار حیات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز در مراسم تقدیر از محیط بانان استان مرکزی با حضور در منطقه حفاظت شده هفتاد قله ضمن تقدیر از تلاش های محیط بانان در حفظ و حراست از عرصه های طبیعی در جریان اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست و شرایط کاری محیط بانان قرار گرفت.

استاندار مرکزی در این مراسم عنوان کرد: خوشبختانه در سال ها و دهه اخیر باور عمومی مردم به حفظ محیط زیست و جلوگیری از ورود آسیب به طبیعت، روبه  افزایش بوده و مردم ارزش محیط زیست و عدم خسارت و ضربه به آن را بهتر درک می کنند.

سیدعلی آقازاده افزود: لباس شما محیط بانان بسیار بسیار مورد اطمینان مردم است و این امر سرمایه بزرگی برای شما حافظان طبیعت است.

وی حفاظت از محیط زیست را یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان برشمرد و ادامه داد: بی توجهی به حفظ محیط زیست می تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و تمام دستگاه های استان همگام و در خدمت محیط زیست هستند و همگی در تلاش هستیم تا چرخه خلقت و طبیعت بتواند خوب عمل کند.

در ادامه رضا میرزایی مدیرکل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از اقدامات انجام شده در راستای بهسازی، نوسازی و تجهیز محیط بانی های استان در سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان سربازان خط مقدم جبهه زندگی هستند

محیط بانان سربازان خط مقدم جبهه زندگی هستند