مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-03سياسي

عده ای اصول و آرمان ها را ذبح و قربانی تمایلات نفسانی خود می کنند


عده ای امروز در کشور و بعضا در استان در قالب واژه های مقدس ارزشها و باورها و اصول و آرمانها را ذبح و قربانی تمایلات نفسانی خودشان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، اسماعیل صلواتی در خطبه های نماز جمعه قلعه رییسی با دعوت عموم به رعایت تقوی الهی یکی از منکرات را اخلال در نظم و ایجاد رعیب و وحشت میان مردم دانست و اظهار داشت: سلب آرامش و آسایش مردم گناه بزرگ و نابخشودنی است و امنیت حق مردم است و کسانی که به مردم تعدی و تجاوز کنند نباید امنیت داشته باشند.

امام جمعه قلعه رییسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط فضای مجازی با رییس و حوزه قوه قضاییه اشاره و به تبیین آنها پرداخت و یادآور شد: ملاک مبارزه با فساد باید حق و عدل و قانون باشد رهبر معظم انقلاب فرمودند مبارزه با فساد باید قاطعانه و بدون ملاحظه باشد یعنی مرزهای ساختگی و کاذب این جناح و آن جناح و وابستگی به این شخصیت و آن شخصیت و درون قوه قضاییه بودن یا نبودن باید درهم شکسته شود.

وی بیان کرد: تعدی و ظلم در اجرای عدالت از فساد مفسدان خطرناک تر است اجرای عدالت نگاه عادلانه و اقدام عادلانه می طلبد نمی شود با پیش داوری نادرست و اقدامات افراطی عدالت را اجرا کرد اجرای قاطعانه عدالت همراه با عدالت در اجرا دو بال تحقق عدالت حقیقی هستند و دقت لازمه انفکاک ناپذیر دو عنصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای اصول و آرمان ها را ذبح و قربانی تمایلات نفسانی خود می کنند

عده ای اصول و آرمان ها را ذبح و قربانی تمایلات نفسانی خود می کنند