مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-03اجتماعي

مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش دما هشدار داد


اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان روز جمعه نسبت به افزایش دما دو تا سه درجه سانتی گراد در شهرهای مختلف این استان هشدار صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان با صدور هشداری با اعلام اینکه دماهای 49 درجه سانتی گراد یا بیشتر در استان پیش بینی شده است بر ماندگاری توده هوای گرم از امروز تا اواخر جمعه هفته آینده 20 تیرماه تأکید کرد.

در این هشدار از اغلب مناطق استان خوزستان به عنوان منطقه اثر یاد شده و استقرار توده هوای گرم مخاطره این افزایش دما ذکر شده است .

اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن اعلام آماده باش کردن بخش های موردنیاز واحدهای تابعه و برقراری کشیک شبانه روزی دستور داده صدور هشدار، اتخاذ تمهیدات لازم و ابلاغ برای انجام اقدام های پیشگیرانه، اطلاع رسانی مستمر و ارائه توصیه های ایمنی مانند عدم تردد غیرضروری به ویژه از ظهر تا غروب و استفاده از وسایل ایمنی مناسب مانند کلاه، عینک آفتابی و… به شهروندان به خصوص بیماران، کودکان، سالمندان، افراد شاغل در فضاهای باز و ساکنان مناطق در معرض خطر وقوع دماهای بالا و سایر حوادث احتمالی و اتخاذ سایر تدابیر لازم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش دما هشدار داد

مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش دما هشدار داد