مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-03سياسي

نسبت دادن خلاف های دیگران به مسوولان ارشد نظام فتنه انگیزی است


تحریک جامعه به سمت خلاف هایی که به دیگران برمی گردد و نسبت دادن آنها به مسوولان ارشد نظام ناروا و فتنه انگیزی بوده و بی انصافی و جفا به این اندازه قابل وصف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه قم، با بیان اینکه مقطع امامت امام رضا یک مقطع ویژه در دوران امامت به شمار می رود اظهار کرد: امام رضا(ع) نقش اساسی در مقابله با دستگاه خلافت و ترویج مبانی دین و اخلاق ایفا کردند.

وی گفت: امام رضا(ع) به دلیل شرایطی که پیش آمد فرصتی یافتند تا بخشی از معارف آسمانی و علم الهی را به بشریت عرضه کنند؛ آنچه که در تاریخ می بینیم این است که هم اکنون از امام رضا(ع) حدود 3 هزار و 500 متن الهی موجود است.

امام جمعه قم بیان کرد: ورود حکیمانه و عالمانه امام رضا(ع) در صحنه های گوناگون و مباحث مختلف اعتقادی فصلی درخشان در تاریخ بشری و حکمت اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به سیره عبادی و اجتماعی امام رضا(ع) تصریح کرد: روابط اجتماعی ایشان با اقشار مختلف مردم جذاب و شاخص بود.

اعرافی با تاکید بر سیره سیاسی این امام معصوم گفت: دیدگاه اسلام ناب همواره توسط ائمه معصومین(ع) مطرح می شد و یک روز ائمه از ادعای راستین و حاکمیت الهی بر جامعه کوتاه نیامده و علیه ظلم همواره به مقابله پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت دادن خلاف های دیگران به مسوولان ارشد نظام فتنه انگیزی است

نسبت دادن خلاف های دیگران به مسوولان ارشد نظام فتنه انگیزی است