مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-03اقتصادي

صرفه جویی 60 میلیون یورویی در صنعت حفاری نفت


رییس بنیاد مستضعفان در بازدید از سکوهای حفاری شناور سحر یک و 2، از صرفه جویی 60 میلیون یورویی در صنعت حفاری نفت کشور به دنبال استقرار این دو سکو در منطقه خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از سکوهای حفاری شناور سحر یک و 2 در منطقه خلیج فارس، با اشاره به فعالیت این سکوها اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته شرکت ملی نفت و شرکت نفت فلات قاره، طی قراردادی با بنیاد مستضعفان، به این دکل های حفاری مأموریت دادند که با استقرار در منطقه خلیج فارس، عملیات تعمیر و حفر تعدادی از چاه های نفتی را با هدف افزایش تولید و افزایش راندمان تولید نفت، عهده دار شوند.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به ظرفیت بسیار بالای دکل های شناور سحر یک و 2 گفت: این دکل های شناور قابلیت های حفاری بسیاری دارند و امروز قیمت جایگزینی هریک از این دکل ها، بیش از 200 میلیون دلار است و مجهز به بروزترین تجهیزات و تکنولوژی برای حفر چاه های نفتی هستند.

فتاح با اعلام خبر اورهال و بازسازی اساسی سکوی شناور سحر 2 به دست متخصصان داخلی در ایران گفت: این سکوی 8000 تنی، به دست متخصصان داخلی و دانشمندان کشورمان در شرایط تحریمی بازسازی و اورهال شد و تمامی بخش های حساس این سکو شامل پمپ ها، سیستم های حفاری، سازه و تجهیزات فنی آن با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 60 میلیون یورویی در صنعت حفاری نفت

صرفه جویی 60 میلیون یورویی در صنعت حفاری نفت