مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-03سياسي

توقفی در عرصه جهاد وجود ندارد/ همدان در کرونا به مرز هشدار رسیده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در عرصه جهاد و خدمت رسانی توقفی وجود ندارد گفت: شرایط کرونا در استان به مرز هشدار رسیده است و لذا کار متوقف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر  امروز در مراسم تجلیل از جهادگران مردمی مقابله با کرونا، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: این جلسه برای تجلیل از همه کسانی است که در مدت گذشته در بستر مبارزه با کرونا زحمت های فراوانی کشیده اند.

وی افزود: در این ستاد کم ترین نقش را بنده داشته ام و بیشتر نقش را برادران و خواهرانی بر عهده داشتند که شبانه روز به صورت جهادی در حال خدمتگزاری بودند.

امام جمعه همدان با اشاره به نقش ائمه جمعه شهرستان ها در ستادهای مردمی، بیان کرد: در چند ماه گذشته، وحدت و انسجامی خوبی را در بین مردم و مسئولان شاهد بودیم و همه پای کار بودند.

وی تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا را یک تجربه خوب در حوزه کار تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: با وجود آنکه انجام کار تشکیلاتی در مبارزه با یک ویروس ناشناخته با نواقصی همراه بود اما اثرات خوبی را شاهد بودیم و یک تجربه خوب رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این جلسه به معنای اختتامیه نیست بلکه تقدیر از فعالیت های چند ماه گذشته فعالان مردمی مبارزه با کروناست، چراکه شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقفی در عرصه جهاد وجود ندارد/ همدان در کرونا به مرز هشدار رسیده است

توقفی در عرصه جهاد وجود ندارد/ همدان در کرونا به مرز هشدار رسیده است