مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-03بين الملل

توضیح ربیعی درباره روابط با چین،روسیه،سوریه و ونزوئلا


اگر هدف قانونگذاران امریکایی هدف قرار دادن مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای لبنان و سوریه باشد، نشان دهنده عدم اطلاع آنها از عمق روابط و پیوندهای ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، سخنگوی دولت از جدیت ایران برای ادامه تجارت آزاد با ونزوئلا در صورت درخواست این کشور خبر داد.

وی در گفت و گو با با اسپوتنیک به سوالات زیر پاسخ داده است: - آیا یک خط اعتباری را با ونزوئلا برای تأمین نیازهای نفتی و مواد غذایی ایجاد کردید، یا اینکه فرستادن تانکرهای نفتی و کشتی های مواد غذایی را فقط برای یک بار بود تا به کاراکاس کمک کنید و بتواند در مقابل تحریم های آمریکا مقاومت کند؟ روابط تجاری ایران و ونزوئلا بر اساس قوانین بین المللی، نیازهای دو کشور و با در نظر گرفتن همه شرایط دوطرفه صورت گرفته و در آینده نیز بر همین منوال خواهد بود.

شیوه مبادله اعم از ارسال کالا و دریافت بهای آن بر اساس توافق دو کشور انجام می گیرد و بسته به شرایط گوناگون ممکن است تغییراتی در آن اعمال شود.

اگر در آینده دولت و مردم ونزوئلا همچنان نیاز به کالاهایی داشته باشند که جمهوری اسلامی ایران قادر به تامین آن باشد، بطور جدی مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

تهدیدهای آمریکا تاثیری بر اراده ما برای انجام تجارت آزاد و قانونی میان دو کشور نخواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ربیعی درباره روابط با چین،روسیه،سوریه و ونزوئلا

توضیح ربیعی درباره روابط با چین،روسیه،سوریه و ونزوئلا