مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-03بين الملل

ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند


مشاور اخراجی و سابق امنیت ملی ترامپ به صهیونیست ها نسبت به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسراییل، جان بولتون ، مشاور اخراجی و سابق امنیت ملی ترامپ در گفتگویی با یک رسانه صهیونیستی مدعی شده که این احتمال وجود دارد ترامپ در دوره دوم ریاست جمهوری خود، برای دستیابی به یک توافق هسته ای جدید، به ایران نزدیک شود.

بولتون در ادامه هشدار داد: اسراییلی ها باید نگران پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری باشند، چون ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند.

جان بولتون همچنین نگرانی اش درباره رفتار ترامپ را این گونه عنوان کرد: شاید همانطور که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، ترامپ را در خصوص کره بازی داد، شاید ایرانی ها هم در دوره دوم ترامپ بتوانند این کار را انجام دهند.

مشاور سابق ترامپ، ادعای او را درباره جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی دور از واقع بینی عنوان کرد و گفت: تل آویو نباید امیدوار باشد که ترامپ از حمله احتمالی به تأسیسات اتمی ایران حمایت کند.

بولتون در این گفتگو حتی به صهیونیست ها هشدار داده است که شاید ترامپ حمایت خود از طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال سی درصدی کرانه پس بگیرد و لذا تل آویو باید هرچه زودتر بدون مجوز واشنگتن این طرح را اجرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند

ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند