مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-03اقتصادي

جایگاه ایران در بازار جهانی نفت کجاست؟


ایران در کنار رکود اقتصادی که کل دنیا با آن درگیر است معضل دیگری به نام تحریم را نیز تجربه می کند، لذا طبیعی است که ما نتوانیم مانند کشوری که در شرایط عادی قرار دارد اقدام به فروش نفت کنیم ولی راه هایی وجود دارد که ایران در این .

- یک کارشناس حوزه انرژی گفت: ایران در کنار رکود اقتصادی که کل دنیا با آن درگیر است معضل دیگری به نام تحریم را نیز تجربه می کند، لذا طبیعی است که ما نتوانیم مانند کشوری که در شرایط عادی قرار دارد اقدام به فروش نفت کنیم ولی راه هایی وجود دارد که ایران در این شرایط نیز می تواند صادرات نفت داشته باشد.

محمد خطیبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همانطور که توانستیم پنج کشتی با محموله بنزین را با اقتدار وارد ونزوئلا کنیم قطعا می توانیم در این راستا گام های بیشتری برداریم، اظهار کرد: مدل فعلی یک مدل موفق بوده چراکه پشتوانه آن نظام است، اکنون به مرحله ای رسیده ایم که نظام ما دارای اقتدار است و همه این اقتدار را پذیرفته اند و قبول دارند که چنانچه لطمه ای به منافع ما وارد کنند ایران نیز در منطقه جبران خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر این اقتدار در اقتصاد خود را نشان دهد و از تجارت، صادرات نفتی و غیر نفتی حمایت شود و به نوعی این اقتدار وارد تجارت بین الملل شود، می تواند بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ایران در بازار جهانی نفت کجاست؟

جایگاه ایران در بازار جهانی نفت کجاست؟