مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 20:502020-07-02اجتماعي

برگزاری جشن میلاد امام رئوف با سیمایی متفاوت به دلیل شیوع کرونا+عکس و فیلم


حرم نورانی امام رضا (ع) جمعه شب و همزمان با شب میلاد با سعادت امام رئوف حال و هوای دیگری داشت و شیوع کرونا سیمای جشن امسال را متفاوت کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس حرم نورانی امام رضا (ع) جمعه شب و همزمان با شب میلاد با سعادت امام رئوف حال و هوای دیگری داشت.

شیوع کرونا اتفاقی بود که اواخر سال گذشته و اوایل امسال اماکن متبرک کشور از جمله حرم نورانی امام هشتم را تحت تأثیر قرار داد و درب های این آستان نورانی حدود 70 روز بر روی زائران بسته بود.

شاید آن زمان نگرانی بسیاری از عاشقان امام رئوف ایام دهه کرامت خصوصاً میلاد با سعادت امام رضا (ع) بود که به لطف و مدد آن امام عزیز درب های حرم مدتی است برروی زائران باز شده و این ایام عاشقان امام رئوف دسته دسته به زیارت مشرف می شدند.

اما شیوع کرونا چهره متفاوتی از جشن میلاد امام رضا (ع) ساخته بود و عموم زائران با ماسک برصورت در حرم حاضر می شدند و موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم نظم و سیمای متفاوتی از برنامه ها ساخته بود.

استقرار چهار نفر بر روی هر فرش خصوصاً هنگام برگزاری نماز جماعت و پهن کردن فرش ها به صورت یک در میان و شطرنجی از جمله عواملی بود که سبب شد با وجود کاهش چشمگیر زائران نسبت به سال های گذشته اغلب صحن و سرا های آستان پر به نظر بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد امام رئوف با سیمایی متفاوت به دلیل شیوع کرونا+عکس و فیلم

برگزاری جشن میلاد امام رئوف با سیمایی متفاوت به دلیل شیوع کرونا+عکس و فیلم