مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-02سياسي

بی توجهی مسئولان به کرونا باعث بی توجهی مردم می شود


رییس بسیج جامعه پزشکی کشور در بجنورد، بی توجهی مردم به شیوع کرونا را در پی بی توجهی مسئولان دانست و گفت: محدودیت هایی برای مناطق قرمز شیوع کرونا باید اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد شاهین محمدصادقی عصر امروز در سفر به خراسان شمالی و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: حرکت جدید و سازماندهی قوی تری در مجموعه بسیج جامعه پزشکی کشور در حال انجام است تا آمادگی های بیشتری برای رفع محرومیت ها، خدمت رسانی به مردم و اقدامات علمی پژوهشی ایجاد شود.

وی هدف گذاری برنامه های بسیج جامعه پزشکی را سبک زندگی، جمعیت و مدیریت سیاست گذاری در این راستای بیان کرد و گفت: آموزش و سازماندهی جدید ازنظر کیفی و کمی نیروهای در حال انجام است تا در این مسیر تعریف شده حرکت لازم اجرایی شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی همچنین با اشاره به حضور فعال پزشکان بسیجی در طرح غربالگری کرونا در سطح کشور تصریح کرد: تلاش می کنیم تا براساس ادله پژوهشی و علمی مسیری را طراحی کنیم تا چرخ های اقتصاد کشور بچرخد و در ضمن از ابتلا به کرونا دوری شود که این موضوع نیازمند راه های جدید مقابله با این پدیده است.

وی با اشاره به تصمیمات اخیر در ستاد ملی کرونا گفت: وزارت بهداشت و کارشناسان بهداشتی کشور در حال انجام وظایف خود هستند اما به نظر می رسد بخش های اقتصادی خواستار سهل گیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسئولان به کرونا باعث بی توجهی مردم می شود

بی توجهی مسئولان به کرونا باعث بی توجهی مردم می شود