مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-02حوادث

تخریب ساختمان 3 طبقه به دلیل گودبرداری غیراصولی


مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی مشهد از ریزش یک ساختمان 3 طبقه مسکونی در خیابان مجد این شهر به دلیل گودبرداری غیر اصولی در مجاورت آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ایوب خجسته با اعلام این خبر گفت: عصر امروز، چهارشنبه، یازدهم تیر ماه 99، در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر فروریختن یک ساختمان 3 طبقه مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های 10 و 3 آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان مجد اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی در محل مشخص شد، بخشی از یک ساختمان مسکونی 3 طبقه به دلیل گودبرداری غیر اصولی در مجاورت آن فرو ریخته که این حادثه علاوه بر تخریب این ساختمان، موجب ایراد خسارت به یک دستگاه خودرو پژو پارس پارک شده در محل نیز شده بود.

مدیر منطقه 2 عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: ساکنان این آپارتمان مسکونی دقایقی قبل از تخریب بنا با شنیدن شکسته شدن شیشه‌ها و مشاهده ترک خوردن دیوار‌ها به سرعت منزل را ترک کرده و خوشبختانه به آنان آسیبی نرسیده بود و نجاتگران و آتش‌نشانان پس از خارج‌سازی خودرو آسیب دیده از زیر آوار و ایمن‌سازی کامل محل و اعلام غیرقابل سکونت بودن منزل حادثه دیده، به مالکان واحد مسکونی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساختمان 3 طبقه به دلیل گودبرداری غیراصولی

تخریب ساختمان 3 طبقه به دلیل گودبرداری غیراصولی