مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-02اقتصادي

هدف گذاری صادرات غیرنفتی امسال ایران 41 میلیارد دلار است


رییس سازمان توسعه تجارت کشور در دیدار سرپرست وزارت صمت با مدیر حوزه های علمیه هدف گذاری صادرات غیر نفتی ایران را در سال جاری 41 میلیارد دلار عنوان کرد.

- ایسنا/قم رییس سازمان توسعه تجارت کشور در دیدار سرپرست وزارت صمت با مدیر حوزه های علمیه هدف گذاری صادرات غیر نفتی ایران را در سال جاری 41 میلیارد دلار عنوان کرد.

حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در قم با ذکر این مطلب که با شیوع کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی با تغییر خط تولید بخش زیادی از مشکلات و نیازهای کشور را برطرف کردند، گفت: با شیوع کرونا بخش تولید تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت و از توقف و تعطیلی آن ها جلوگیری به عمل آمد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم زمان با شب عید تا روزهای پایانی فروردین ماه بیش از 3 میلیون واحد صنفی فعالیت های خود را در حالت تعطیل و نیمه فعال قرار دادند.

بخش پوشاک کشور با شیوع کرونا دچار صدمات جدی شد و فرصت طلایی فروش کالا از آنها سلب شد وی افزود: 3 هزار و 600 هزار نفر از فعالان واحدهای صنفی کشور با شیوع کرونا دچار مشکلات اساسی شدند.

از این تعداد 900 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که به تدریج پس از اتمام فرآیند ثبت نام و شناسایی وام های در نظر گرفته شده برای آن ها پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری صادرات غیرنفتی امسال ایران 41 میلیارد دلار است

هدف گذاری صادرات غیرنفتی امسال ایران 41 میلیارد دلار است