مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-02سياسي

فراهم شدن بستر زیارت از راه دور با افزایش ارتباطات زنده تلویزیونی


سرپرست موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از برقراری ارتباطات گسترده با شبکه های مختلف داخلی و بین المللی در شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، سید احمد هاشم آبادی با بیان رسالت این مجموعه در فراهم کردن بستر زیارت از راه دور شیفتگان حضرت رضا(ع) از نقاط مختلف کشور، گفت: همزمان با شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) حجم برنامه ها و ارتباطات زنده تلویزیونی به شکل فزاینده ای بالا می رود.

سرپرست موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی افزود: پخش ویژه برنامه تشرف از شبکه یک در دو نوبت با حضور چهره های شاخص تلویزیونی از استیج پشت بام صحن انقلاب اسلامی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که توسط گروه معارف شبکه یک سیما با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه بر روی آنتن می رود و هر شب میزبان یکی از هنرمندان شاخص کشور است.

وی پخش ویژه برنامه اذان گاهی تا آسمان و ویژه برنامه بهشت هشتم را از سیمای خراسان از دیگر بسترهای زیارت از راه دور با همکاری سیمای خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: شبکه قرآن نیز با پخش ویژه برنامه ایوان بهشت هر شب از ساعت 21 تا 22 میهمان منازل علاقه مندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن بستر زیارت از راه دور با افزایش ارتباطات زنده تلویزیونی

فراهم شدن بستر زیارت از راه دور با افزایش ارتباطات زنده تلویزیونی