مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 15:152020-07-02اقتصادي

افتتاح کارخانه الکترود چادگان با اشتغال زایی مستقیم 150 نفر


با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استانداراصفهان کارخانه الکترود چادگان با اشتغال زایی مستقیم 150 نفر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، آیین بهره برداری کارخانه تولید الکترود چادگان صبح امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت استاندار اصفهان وچند تن از مدیران استان برگزار شد.

مشاور طرح این پروژه گفت: عملیات اجرایی این کارخانه از سال 94 شروع شده و 140 میلیارد تومان جهت راه اندازی این کارخانه هزینه شده است که سالانه بیش از 60 تن مفتول 50 تن صنایع تبدیلی و 30 تن الکترو جوش تولید و عرضه می کند.

این کارخانه در زمینی به مساحت 14000 متر و با زیربنای 7000 متر احداث شده است و برای 50 نفر اشتغال زایی ایجادمی کند که با افزایش نوبت کاری اشتغال به 150 نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این کارخانه تولیدکننده انواع الکترودها و محصولات صنعت جوش را در دستور کار خود دارد که مورد انتظار است با راه اندازی این کارخانه اشتغال زایی خوبی را برای جوانان ایجاد کنیم.

همچنین ظهر امروز جلسه سرمایه گذاران 4 شهرستان غرب استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد که در این جلسه سرمایه گذاران شهرستان های فریدن، فریدون شهر، چادگان وبویین میاندشت پیرامون مشکلات طرح های و تولیدات خود در شهرستان را عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه الکترود چادگان با اشتغال زایی مستقیم 150 نفر

افتتاح کارخانه الکترود چادگان با اشتغال زایی مستقیم 150 نفر