مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-02پزشكي

کرونا کنترل نشود، پاییز و زمستان بحران جدی تر می شود


معاون درمان وزیر بهداشت برنامه ریزی مدون برای کنترل کرونا را خواستار شد و گفت: اگر در این بازه زمانی نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم قطعاً در فصول سرد سال با بحران های جدی تر مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ پنج‌شنبه 12 تیرماه جلسه ستاد عملیات مدیریت ویروس کرونا در تهران با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا زالی فرمانده این ستاد، رؤسا و معاونین درمان دانشگاه­های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران و ایران برگزار شد.

قاسم جان بابایی ضمن ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: شرایط پایدار اپیدمی در هیچ استانی از کشور وجود ندارد و باید تدابیر کنترل این بیماری به‌روزرسانی شود.

وی ضمن انتقاد از مسافرت‌های بین استانی از سوی مردم خاطرنشان کرد: مادامی‌که رفتار‌های پرخطر و در ادامه آن نادیده گرفتن اصول بهداشتی وجود داشته باشد رسیدن به ثبات و کنترل کووید 19 کاری غیرممکن و یا بسیار دشوار خواهد بود.

معاون درمان وزیر بهداشت ارائه راهکار‌های اجرایی و استراتژیک را برای گذر از شرایط بحرانی کشور در مقابله با کووید 19 را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید تلاش کنیم با استفاده بهینه از منابع موجود سلامت شهروندان را تأمین و تضمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کنترل نشود، پاییز و زمستان بحران جدی تر می شود

کرونا کنترل نشود، پاییز و زمستان بحران جدی تر می شود