مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-02سياسي

فردا درباره بازگرداندن محدودیت های کرونا تصمیم می گیریم


موضوع کرونا جدی تر از تصور مردم است؛ وقت آن نیست که در کنار یکدیگر جمع شویم و این یعنی انتقال ویروس و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، عباس رضایی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در اظهار داشت: امروز صحبت های 94 نفر از مردم  چادگان را شنیدم و مستقیماً پای صحبت های آن ها نشستیم و اگر بخواهیم یک دسته بندی از مشکلات مردم داشته باشیم مورد مهمی که وجود دارد، مسأله منابع طبیعی در این شهرستان است.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگر سعی و بنا بر حل مسائل باشد، خداوند تفضل می کند و بسیار از مسائل حل خواهد شد؛ نکته مهم این است که  هیچ مقامی در هیچ لباسی در این شرایط تحریم و کرونا حق ندارد که به مطالبات مردم پاسخ منفی دهد.

وی با بیان اینکه در هیچ دوره ای در کشور به اندازه امروز به این شکل سختی و مشکلی نداشته ایم، گفت: البته خیلی از مسائل به تحریم ها و کرونا باز نمی گردد و متوجه نحوه پاسخگویی مطالبات مردم توسط مسؤولان است که باید در این زمینه دقت نظر توسط مسؤولان صورت گیرد.

رضایی افزود: با توکل به خدا و با عزم راسخ و با نگرش حل مسأله می توانیم مشکلات را پاسخگو باشیم و با وجود اینکه سخت ترین دوران کشور را می گذرانیم می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا درباره بازگرداندن محدودیت های کرونا تصمیم می گیریم

فردا درباره بازگرداندن محدودیت های کرونا تصمیم می گیریم