مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-02اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد تومان برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی


رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسکندر صیدایی بعد از ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در سال جاری 20 میلیارد تومان اعتبار به عنوان مشوق در واگذاری پورژه ها به بخش خصوصی به استان اختصاص یافته است اظهار کرد: استاندار تاکید دارد پروژه هایی که امکان واگذاری بخش بخصوصی دارند با مشوق حمایتی این اعتبار واگذار شوند.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی کمیته ای متشکل از استانداری، سازمان برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی و دستگاه مربوطه هفته آینده تشکیل می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با تاکید به اینکه مشوق لازم در خصوص واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی وجود دارد در ادامه گفت: هرگونه استخدام و بکارگیری باید صرفا با مجوز سازمان اداره استخدامی و اخذ تاییدیه از سازمان برنامه و بودجه انجام گیرد تا مدیریت نیروی انسانی به نحو احسن انجام گیرد.

وی با تاکید به پیگیری اعتبارات ملی با هماهنگی استاندار و مجمع نمایندگان استان از سوی مدیران افزود: افتخار داریم نمایندگان استان در کمیسیون های مهم و با اهمیت قرار گرفتند و این می تواند برای پیشبرد اهداف استان موثر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد تومان برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی

اختصاص 20 میلیارد تومان برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی