مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-02سياسي

نمایندگان تهران امشب با موکلین خود دیدار می کنند


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: نمایندگان این استان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) امشب در تعدادی از مساجد منطقه 15 تهران و بعد از اقامه نماز مغرب با وکلای خود دیدار می کنند.

- علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نمایندگان تهران در مجلس امشب (12 تیر) به مناسبت ولادت امام هشتم حضرت امام رضا(ع) در تعدادی از مساجد منطقه 15 با وکلای خود دیدار می کنند.

وی با بیان اینکه گفت و گو با مردم و شنیدن نظرات و پیشنهاد ات آنها بعد از نماز مغرب در این مساجد انجام خواهد شد، گفت: سیّد علی یزدی خواه در مسجد امام رضا(ع) کیانشهر، مالک شریعتی در مسجد النبی بلوار ابوذر و سیّد نظام الدین موسوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی با مردم دیدار خواهند کرد.

خضریان همچنین درباره دیگر دیدارهای نمایندگان این مجمع با مردم اظهار داشت: روح الله ایزدخواه در مسجد کاظمین اتوبان شهید محلاتی، اقبال شاکری در مسجد فاطمیه اصغریه، سیّد احسان خاندوزی در مسجد امام رضا(ع) منطقه 11 واقع در خیابان کمالی با مردم دیدار کرده و نظرات آنها را می شنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان تهران امشب با موکلین خود دیدار می کنند

نمایندگان تهران امشب با موکلین خود دیدار می کنند