مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-02اقتصادي

دستاوردهای چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل خودرو


با برگزاری چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل، شرکت تامین قطعات گروه خودروسازی سایپا، 33 قراداد داخلی سازی قطعات با هدف کاهش ارزبری 48 میلیون یورویی و گروه صنعتی ایران خودرو نیز قراداد داخلی سازی 40 قطعه به ارزش بیش از 6000 میلیارد ریالی را امضا کردند.

- با برگزاری چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل، شرکت تامین قطعات گروه خودروسازی سایپا، 33 قراداد داخلی سازی قطعات با هدف کاهش ارزبری 48 میلیون یورویی و گروه صنعتی ایران خودرو نیز قراداد داخلی سازی 40 قطعه به ارزش بیش از 6000 میلیارد ریالی را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل برای صنعت خودرو با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل وزارت صمت برگزار شد که براساس آن گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش داخلی سازی قطعات مورد نیا مجموعه خود، 33 قرارداد همکاری دیگر با قطعه سازان داخلی امضا کرد تا در مجموع این قراردادها زمینه صرفه جویی ارزی 48 میلیون یورویی را در این مرحله فراهم آورد.

مجموعه قطعاتی که طی قراردادهای 33 گانه سایپا در میز چهارم با شرکت های بخش خصوصی و دانش بنیان تامین خواهد شد، در تولید محصولات این گروه خودروسازی از جمله کوییک، ساینا و شاهین استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل خودرو

دستاوردهای چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل خودرو