مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-02بين الملل

دیاب: برخی طرف های داخلی و خارجی برای محاصره لبنانی ها اقدام می کنند


نخست وزیر لبنان امروز (پنج شنبه) تاکید کرد، طرف هایی در داخل و خارج کشور وجود دارند که از گذشته تاکنون تلاش می کنند مردم لبنان را محاصره کرده و کشور را وارد درگیری های منطقه کنند.

- نخست وزیر لبنان امروز (پنج شنبه) تاکید کرد، طرف هایی در داخل و خارج کشور وجود دارند که از گذشته تاکنون تلاش می کنند مردم لبنان را محاصره کرده و کشور را وارد درگیری های منطقه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، حسان دیاب، نخست وزیر لبنان امروز در ابتدای سخنرانی خود در جلسه کابینه این کشور گفت: بازی دلار دیگر آشکار و رسوا شده است، از ما می خواهند اصلاحات انجام دهیم و در مقابل از فساد حمایت کرده و برای چهره های فاسد مصونیت ایجاد می کنند و اجازه نمی دهند ما به پرونده های پول های به سرقت رفته دسترسی پیدا کنیم.

نخست وزیر لبنان در ادامه اظهار کرد: طرف هایی در داخل و خارج کشور وجود دارند که از گذشته تاکنون تلاش می کنند مردم لبنان را محاصره کرده و کشور را وارد درگیری های منطقه کنند.

دیاب افزود: در برابر برخی اقدامات دیپلماتیکی که در آنها استانداردهای بین المللی به صورت گسترده ای نقض شده بودند، بسیار سکوت کردیم تا دوستی ها و روابط را حفظ کنیم اما این رفتار از آنچه در روابط برادرانه و دیپلماتیک مرسوم است، فراتر رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیاب: برخی طرف های داخلی و خارجی برای محاصره لبنانی ها اقدام می کنند

دیاب: برخی طرف های داخلی و خارجی برای محاصره لبنانی ها اقدام می کنند