مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-02سياسي

عجیب است موسوی خویینی ها هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به انحرافات را ندیده است


بسیج اساتید دانشگاه های تهران در واکنش به نامه موسوی خویینی ها به رهبر انقلاب، تأکید کرد: عجیب است که ایشان نظرات و بیانات رهبری در بیان اولویت ها و انحرافات در دوره های مختلف را نادیده گرفته است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ با صدور بیانیه ای به ادعای مطرح شده توسط سیّد محمّد موسوی خویینی ها در نامه به رهبر معظّم انقلاب، پاسخ داد.

متن این بیانیه از این قرار است: بسم الله الرحمن الرحیم  یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ  وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ   عَلی أَلّا تَعدِلُوا اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوی وَاتَّقُوا اللَّهَ  إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ.

  (سوره مبارکه مائده، آیه شریفه8)  در روزهای اخیر، نامه ای منتسب به چهره خاکستری جریان اصلاحات،(آقای سیدمحمد موسوی خویینی ها) خطاب به رهبر معظم انقلاب در رسانه ها منتشر شده است.

هرچند تضارب آراء و بیان انتقادات در نظام اسلامی، امری مبارک، پذیرفته شده و ممدوح است، اما در رابطه با محتوای این نامه ملاحظاتی وجود دارد که بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ خود را ملزم به روشنگری و تبیین در این رابطه می داند:  1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب است موسوی خویینی ها هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به انحرافات را ندیده است

عجیب است موسوی خویینی ها هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به انحرافات را ندیده است