مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-02اقتصادي

رشد 50 درصدی خرید گندم در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از افزایش 50 درصدی خرید گندم از کشاورزان در بازه زمانی 10 خردادماه تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال 98 در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 10 خرداد ماه تاکنون نزدیک به 45 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده این در حالی است که سال گذشته میزان گندم خریداری شده 30 هزار و 900 تن بوده و حاکی از افزایش 50 درصدی خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال 98 در این حوزه است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در سال جاری در 35 مرکز خرید برنامه ریزی شده است، گفت: این میزان خرید تضمینی گندم در 18 مرکز خرید انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: امسال تولید نزدیک به 400 هزار تن گندم در استان مرکزی پیش بینی می شود.

فرخی در خصوص تعیین قیمت خرید گندم عنوان کرد: امسال قیمت خرید گندم از یک هزار و 800 تومان سال گذشته به 2 هزار و 500 تومان افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: در حال حاضر از شرایط خوب تولید گندم در استان برخوردار هستیم و تلاش کشاورزان و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان در این راستا مفید بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در خصوص وجه پرداختی خرید گندم به کشاورزان استان عنوان کرد: تاکنون مبلغ 70 درصد گندم تحویلی از سوی کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی خرید گندم در استان مرکزی

رشد 50 درصدی خرید گندم در استان مرکزی