مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-02اقتصادي

آمادگی مبارزه با قاچاق با هر نوع رنگ و لعابش را داریم


رییس کل دادگستری استان همدان تأکید کرد: آمادگی لازم برای مبارزه با قاچاق با هر گونه رنگ و لعابش را در استان همدان داریم.

- ایسنا/همدان رییس کل دادگستری استان همدان تأکید کرد: آمادگی لازم برای مبارزه با قاچاق با هر گونه رنگ و لعابش را در استان همدان داریم.

محمدرضا عدالتخواه پنجشنبه 12 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور برگزار شد، مطرح کرد: بحث رویکرد پیشگیرانه در رابطه با تخلفات صنفی وجود دارد اما اگر تخلفات پیگیری نشود موجب ایجاد آشفته بازار کنونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی بازار امروز مربوط به تحریم است و بخشی دیگر به سوءمدیریت برمی گردد اما اگر به دنبال ثبات در کشور در حوزه اقتصادی هستیم باید تولیداتی فراتر از نیاز جامعه داشته باشیم تا با صادرات به سایر کشورها از این بحران اقتصادی عبور کنیم.

رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه امروز با وجود کروناویروس نیاز کشور تأمین شده است، اعلام کرد: باید در راستای تحقق جهش تولید در بخش های مختلف با جدیدیت برخورد شود تا مشکلات خرد نیز حل شود.

وی تصریح کرد: امروز یکی از خطرات جدی که مانع رشد تولید داخلی است، پدیده قاچاق است و سازمان تعزیرات حکومتی وظایف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مبارزه با قاچاق با هر نوع رنگ و لعابش را داریم

آمادگی مبارزه با قاچاق با هر نوع رنگ و لعابش را داریم