مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-02سياسي

الزامی بودن استفاده از ماسک در محیط کار/ امکان استفاده از ظرفیت دورکاری


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان، استفاده از ماسک در محیط کار برای پرسنل و ارباب رجوع الزامی بوده و امکان استفاده از ظرفیت دورکاری نیز فراهم شده است.

- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی خبر داد الزامی بودن استفاده از ماسک در محیط کار/ امکان استفاده از ظرفیت دورکاری ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان، استفاده از ماسک در محیط کار برای پرسنل و ارباب رجوع الزامی بوده و امکان استفاده از ظرفیت دورکاری نیز فراهم شده است.

کوکب موسوی با اشاره به مصوبات پنجاهمین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان اظهار کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای تمام پرسنل در کلیه سطوح و ارباب رجوع الزامی است.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی ابلاغی ضروری است، عنوان کرد: امکان استفاده از ظرفیت دورکاری با اولویت بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و پرسنل دارای بیمای های خاص نیز فراهم شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به بازرسی، نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی بودن استفاده از ماسک در محیط کار/ امکان استفاده از ظرفیت دورکاری

الزامی بودن استفاده از ماسک در محیط کار/ امکان استفاده از ظرفیت دورکاری