مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-02سياسي

کسانی که عمدی جنگل ها را آتش می زنند خیانت می کنند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که به عمد دست به آتتش زدن جنگل ها می زنند خیانت می کنند و قطعا گرفتار قانون خواهند شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که به عمد دست به آتتش زدن جنگل ها می زنند خیانت می کنند و قطعا گرفتار قانون خواهند شد.

حسین کلانتری ظهر روز پنجشنبه، 11 تیرماه در آیین بهره برداری از 55 دستگاه دمنده و مانور اطفای حریق در منطقه فیروزآباد بویراحمد با بیان اینکه 87 درصد از مساحت این استان جنگل و مرتع است و باید مجهز به تجهیزات اطفای حریق باشیم، افزود: مجموع دمنده های اطفاء حریق استان تا سال گذشته تعداد 48 دستگاه بود و امسال 75 دستگاه دمنده اضافه شد و تا پایان سال به 300 دمنده می رسد.

وی از ایجاد پایگاه ثابت با دکل های پایش، کنترل و رصد، استخر آب، آشیانه بالگرد و تجهیزات اطفای حریق انفرادی و گروهی خبر داد و اظهارکرد: یک فروند بالگرد برای کمک به مهار آتش سوزی جنگل های شهرستان بویراحمد دنا در نظر گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه خاموش کردن آتش به روش سنتی جوابگو و کارآمد نیست، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا پایگاه های مقاومت، شوراهای اسلامی و دهیاری ها ضمن آموزش های لازم مجهز به تجهیزات اطفاء حریق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که عمدی جنگل ها را آتش می زنند خیانت می کنند

کسانی که عمدی جنگل ها را آتش می زنند خیانت می کنند