مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-02سياسي

وزیر کشاورزی قرقیزستان: علاقه مند به توسعه روابط با ایران هستیم


نشست ویدیویی با موضوع «آمادگی ایران برای صادرات به قرقیزستان در حوزه کشاروزی» با حضور مقامات قرقیز و ایرانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، نشست ویدیویی تخصصی با موضوع آمادگی صادرات به قرقیزستان در حوزه کشاورزی با حضور مقامات قرقیز و ایرانی برگزار شد.

وبینار تخصصی با موضوع آمادگی صادرات به قرقیزستان در حوزه کشاورزی با ابتکار اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان قرقیزستان و صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت وزیر کشاورزی قرقیزستان، سفیر قرقیزستان در ایران، و شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه کشاورزی و نیز شرکت های قرقیزی برگزار گردید.

در این وبینار سخنرانان ضمن بررسی مشکلات موجود در روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور ایده ایجاد بانک اطلاعاتی جهت رفع خلاء اطلاعاتی بین دو کشور را مورد تایید قرار دادند.

در پایان شرکت های ایرانی ضمن معرفی محصولات و پتانسیل های خود سوالاتی را در خصوص نحوه ورود به بازار قرقیزستان و نیز حمایت های دولت قرقیزستان از شرکت های خارجی مطرح که پاسخ های لازم در این زمینه را از طرف های قرقیزی دریافت کردند.

سعید خرازی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیشکک در سخنانی در این وبینار نیز ضمن اشاره به اولویت همسایگان در سیاست خارجی ایران به فرصت های منطقه آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشاورزی قرقیزستان: علاقه مند به توسعه روابط با ایران هستیم

وزیر کشاورزی قرقیزستان: علاقه مند به توسعه روابط با ایران هستیم