مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-02دانش

امتحانات پایانی دانشگاه ایلام از 21 تیر برگزار می شود


مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شیوه و زمان برگزاری امتحانات پایانی این دانشگاه، - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: امتحانات پایانی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 این دانشگاه از 21 تیر به صورت مجازی برگزار می شود.

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شیوه و زمان برگزاری امتحانات پایانی این دانشگاه، گفت: امتحانات پایانی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 این دانشگاه از 21 تیر تا 2 مرداد به صورت مجازی برگزار می شود.

نعمتی با بیان اینکه برنامه نهایی زمانبندی امتحانات از طریق سامانه آموزشی گلستان برای دانشجویان و اساتید قابل دسترسی است، اضافه کرد: اساتید دانشگاه در شیوه برگزاری امتحانات پایانی این نیمسال اختیار کامل دارند و مسئولیت مستندسازی برگزاری امتحانات برعهده آنان است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ابراز کرد: همچنین مسئولیت هماهنگی شرکت دانشجویان در آزمون های پایانی این نیمسال بر عهده استاد مربوطه است.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه آزمون سراسری دکتری 26 تیرماه برگزار می شود، در این تاریخ برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام نیز امتحانی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایانی دانشگاه ایلام از 21 تیر برگزار می شود

امتحانات پایانی دانشگاه ایلام از 21 تیر برگزار می شود