مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-02فرهنگي

قلعه آفتاب دانایی ابرکوه، قلعه کتابخوانی می شود


موسسه فرهنگی هنری قلعه آفتاب دانایی ابرکوه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی کتاب خوانی تحت عنوان «چگونه کتاب بخوانم» کرده است.

- ایسنا/یزد موسسه فرهنگی هنری قلعه آفتاب دانایی ابرکوه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی کتاب خوانی تحت عنوان چگونه کتاب بخوانم کرده است.

حمیدرضا بصیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با شروع فصل تابستان و باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، موسسه فرهنگی هنری قلعه آفتاب دانایی ابرکوه، کارگاه های کتاب خوانی را شامل روش های صحیح خواندن، آشنایی با کلمات، خلاقیت و تمرکز حواس برگزار می کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه تصریح کرد: در شرایطی که به علت شیوع ویروس کرونا مسئولین مربوطه دائماً مردم به ویژه کودکان و نوجوانان را از بیرون رفتن از خانه بر حذر می دارند و قرنطینه خانگی را توصیه می کنند، یکی از بهترین برنامه ها و راهکارها جهت پر کردن این اوقات، مراجعه به کتاب و کتاب خوانی است.

بصیری خاطرنشان کرد: کتاب خوانی نیز مانند سایر دانش ها نیازمند آموزش و یادگیری روش های مختلف است که با رایزنی اداره ارشاد ابرکوه و موسسه تک منظوره فرهنگی هنری قلعه آفتاب دانایی بستر این نوع آموزش نیز فراهم و مقرر شد در تابستان پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه آفتاب دانایی ابرکوه، قلعه کتابخوانی می شود

قلعه آفتاب دانایی ابرکوه، قلعه کتابخوانی می شود