مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-02سياسي

مردم کُشتاری به جای مردم سالاری


آمریکا به بهانه حقوق بشر و ایجاد دموکراسی به ملتهای مظلوم در سراسر جهان حمله می کند و در واقع به جای مردم سالاری، مردم کشتاری می کند و برای مردم حاکم مورد نظر خود را تعیین می کند تا تمام جهان را به میل و خواست خود رهبری کند.

- خبرگزاری فارس ـ یادداشت میهمان؛ امین انصاری: حقوق بشر آمریکایی از نظر تئوری فاقد بنیان های استوار و پشتوانه منطقی برای ارزشهاست و از نظر عملی نیز خوی استکباری دولتهای مستکبر مانع ایجاد فضای برابری و عدالت شده است چرا که غربیها به ویژه  آمریکا همیشه در صدد تحمیل کردن ارزشها و نگرشها و خواسته های خود بر ملت های مظلوم هستند، چنانچه این روزها وحشی گری آمریکایی ها و رسوایی آنها در برخوردهای پلیس با مردم را مشاهده می کنید.

  آمریکا به بهانه حقوق بشر و ایجاد دموکراسی به ملتهای مظلوم در سراسر جهان حمله میکند و در واقع به جای مردم سالاری ، مردم کشتاری میکند و برای مردم حاکم مورد نظر خود را تعیین میکند تا تمام جهان را به میل و خواست خود رهبری کند درحالیکه اساسا صلاحیتی برای او وجود ندارد.

و این واقعیت و باطن حقوق بشر آمریکایی است.

داعیان حقوق بشر همان متجاوزان و غاصبان فلسطین مظلوم، همان ایجاد کنندگان گروه های وحشیانه داعش، همان تروریستهای فرودگاه بغداد، همان عاملان حمله تروریستی ناو نظامی وینسنس آمریکا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کُشتاری به جای مردم سالاری

مردم کُشتاری به جای مردم سالاری