مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-02ورزشي

اجرای 99 پروژه در شهر جدید سهند طی سال جاری


مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: امسال 99 پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر جدید سهند اجرا می شود که ساخت مسجد امام رضا(ع) یکی از این پروژه ها است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: امسال 99 پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر جدید سهند اجرا می شود که ساخت مسجد امام رضا(ع) یکی از این پروژه ها است.

عباس مصطفوی در مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: در فاز دوم شهر جدید سهند، مسجد امام صادق(ع) نیز تا یک ماه اینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که همزمان با ساخت شهرهای جدید در کشور باید مباحث فرهنگی، اجتماعی، بومی و مذهبی نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: در دو سال اخیر به ساخت اماکن فرهنگی، ورزشی و مذهبی توجه ویژه شده است و معتقدیم فرهنگ همه چیز نیست، ولی آغاز همه چیز است.

وی افزود: رویکرد شهر جدید سهند این است و اساسا با این رویکرد در کنار کارهای عمرانی و ساخت مساکن مهر کارهای فرهنگی هم ضروری است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند محله محوری را از شعارهای کلیدی شهر سهند دانست و گفت: باید محله ها آباد شود و شهر سهند را عروس شهرهای جدید ایران خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 99 پروژه در شهر جدید سهند طی سال جاری

اجرای 99 پروژه در شهر جدید سهند طی سال جاری