مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-02اقتصادي

با رنت خودرو به راحتی خودروی لوکس سوار بشوید


بدون راننده خودرو اجاره کنید، ماشین های لوکس را با کرایه سوار شوید، با راننده تشریفاتی و شخصی تردد کنید، فقط کافیست به شرکت رنت خودرو مراجعه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اجاره خودرو طباطبایی، این مجموعه به شما این امکان را می دهد که با راحت ترین شرایط بدون نیاز به سند و چک، خودرو را با راننده و بدون راننده کرایه کنید و از خدمات تشریفاتی و مشاوره رایگان همراه با استعلام قیمت استاندارد و دقیق با چندین سال سابقه کار بهره مند شوید.

هزینه اجاره ماشین مقرون به صرفه است یا خیر؟ وقتی بحث اجاره کردن خودرو در میان می باشد همه نگران هزینه های آن هستند؛ اما واقعا رنت خودرو هزینه بیهوده ای است؟ تصور کنید که شما تمایل دارید با یک ماشین مدل بالا 159 هزار دلاری مانند بنز در شهر رفت و آمد کنید، مبلغ آن واقعا زیاد است هزینه نگهداری آن هم به مراتب بیشتر است.

یک ضرب المثل در رانندگی وجود دارد که می گوید: اگه به کسی نزنی بهت میزنن، فکر کنید هزینه ناشی از خودرو همچون مالیات شهری، بیمه، تعمیرات، جریمه ها، نگهداری و …واقعا چقدر زیاد وسرسام آور است در صورتی که شما می توانید از خدمات رنت خودرو به جای خریدان استفاده کنید که برای شما بسیار به صرفه تر و مقرون به صرفه است چرا که با رنت خودرو مورد نظر و دلخواه تان دیگر سایر هزینه ها را نخواهید داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رنت خودرو به راحتی خودروی لوکس سوار بشوید

با رنت خودرو به راحتی خودروی لوکس سوار بشوید