مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-02اقتصادي

تشدید بازرسی ها برای کنترل قیمت در استان اردبیل/ لزوم درج قیمت روی کالا


در راستای حمایت از مصرف کنندگان کالا و دریافت کنندگان خدمات در بازار، درج برچسب قیمت روی کالاها ضروری بوده و از همین رو بازرسی ها به منظور کنترل قیمت تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی پیش ازظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل اظهار کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان کالا و دریافت کنندگان خدمات در بازار، درج برچسب قیمت روی کالاها و نصب اتیکت در معرض دید مشتریان از سوی تمامی واحدهای صنفی الزامی است.

وی افزود: با وجود اینکه درج قیمت روی انواع کالا و خدمات، قانون جدیدی نیست و این قانون در گذشته نیز اعمال شده است، اما مشاهدات میدانی نشان می دهد که همچنان شاهد قانون گریزی در برخی از فروشگاه ها و واحدهای صنفی بوده و برخی به دلایل غیرمنطقی مانند احتمال تغییر ناگهانی قیمت ها و .

از نصب برچسب قیمت روی کالاهایشان خودداری می کنند.

با واحدهای متخلف از قانون درج قیمت روی کالا برخورد می شود رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت و بخش بازرسی اتاق اصناف مرکز استان در صورت مشاهده این تخلفات به شناسایی واحدهای متخلف پرداخته و اقدام به تشکیل پرونده برای این واحدها و ارجاع پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی استان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی ها برای کنترل قیمت در استان اردبیل/ لزوم درج قیمت روی کالا

تشدید بازرسی ها برای کنترل قیمت در استان اردبیل/ لزوم درج قیمت روی کالا