مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-02اقتصادي

کمبود یک میلیارد مترمکعبی آب در بخش کشاورزی گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، ظرفیت دو میلیارد مترمکعبی سد سفیدرود را مطابق با نیاز آبی حوزه کشاورزی استان دانست و بیان کرد: متاسفانه تنها یک میلیارد مترمکعب آب در سد سفیدرود ذخیره می شود و این کمبود آب کشاورزان برنج کار استان را همیشه با دغدغه مواجه ساخته است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، ظرفیت دو میلیارد مترمکعبی سد سفیدرود را مطابق با نیاز آبی حوزه کشاورزی استان دانست و بیان کرد: متاسفانه تنها یک میلیارد مترمکعب آب در سد سفیدرود ذخیره می شود و این کمبود آب کشاورزان برنج کار استان را همیشه با دغدغه مواجه ساخته است.

امیر مرادی در کارگاه آموزشی مدیریت بحران در پساکرونا که با حضور بانوان مدیر استان در اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه استان گیلان با انواع مخاطرات طبیعی مواجه است، اظهار کرد: در بخش آب و هوایی در دوره های متفاوت سه ساله با بارش برف سنگین مواجه هستیم.

وی با اشاره به بارش برف بالای 100 سانتیمتر در بهمن ماه سال گذشته، افزود: علیرغم اینکه برف یک نعمت الهی است، اما بارش برف در مدت زمان کوتاه و به مقدار زیاد و وجود ناهماهنگی های مدیریتی و کمبود تجهیزات راهداری و فرسوده بودن زیرساخت های آب و برق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود یک میلیارد مترمکعبی آب در بخش کشاورزی گیلان

کمبود یک میلیارد مترمکعبی آب در بخش کشاورزی گیلان