مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-02سياسي

ابتذال در رسانه ملی جایی ندارد/برخی اشکالات به برنامه های زنده وارد است


قائم مقام رییس سازمان صداوسیما گفت: امروز ابتذال در رسانه ملی غلبه ندارد؛ اما اشکالات وجود دارد و عمده این اشکالات در برنامه های زنده به وجود می آید که به دنبال رفع آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه، حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: در حال حاضر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه بزرگ و شاید ابررسانه در سطح جهانی مطرح است؛ چراکه تقریبا در دنیا به این شکل نیست که یک کشور، مکتب، فرهنگ و ملتی دارای رسانه ای با این تنوع و گستردگی باشد؛ امروز بیش از 165 شبکه رادیویی و تلویزیونی در صداوسیمای جمهوری اسلامی با 32 زبان محلی، ملی و بین المللی در حال فعالیت و تولید برنامه هستند.

وی با اشاره به اینکه ما امروز در محاصره رسانه ای هستیم، ابراز داشت: از نظر فنی، تکنولوژی، محتوایی و .

در محاصره بوده و به تنهایی با بسیاری از شبکه های دنیا در حال مبارزه هستیم، چراکه از حیث مأموریت، رسانه ای متفاوت با تمام رسانه های دنیا داریم.

قائم مقام رییس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: رسانه جمهوری اسلامی ایران در حال رقابت با رسانه های دنیا نیست چون رقابت جایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتذال در رسانه ملی جایی ندارد/برخی اشکالات به برنامه های زنده وارد است

ابتذال در رسانه ملی جایی ندارد/برخی اشکالات به برنامه های زنده وارد است