مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-02اقتصادي

تمام تقسیمات جغرافیایی در اردستان بر اساس قانون انجام شده است


تمامی تقسیمات جغرافیایی در اردستان بر اساس قانون بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا تاملی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به نقشه های ابلاغی تقسیمات کشوری از سوی استانداری نگرانی های توسط اقشار مختلف مردم اردستان به وجود آمده بود که جلسه ای با حضور بخشداران کارشناسی شد و پیشنهادهایی که انجام شد توافقاتی انجام گرفته اما به شکل 100 درصد نیست و نقاطی هم وجود دارد که باید روی آن بررسی هایی انجام شود و نتیجه به استانداری اصفهان ارسال می شود.

وی افزود: تقسیمات کشوری که در اردستان انجام شده تماما بر اساس قانون انجام شده است اما در خصوص مرزها تعارض هایی وجود دارد که در نقشه های جدید این تعارض ها به یکدیگر نزدیک شده است و قابل برطرف شدن خواهد بود.

فرماندار اردستان گفت: تعارضات بخش مهاباد با پیگیری های نماینده مجلس انجام شد و برای اولین بار است که نماینده مجلس فضایی تعاملی را ایجاد کرده تا نمایندگان دولت نقشه ها را در خصوص تقسیمات کشوری با یکدیگر تحلیل کنند تا موضوع تعارضات برطرف شود.

وی ابراز داشت: جابجایی مدیران یک معقوله چند وجهی است که در نگاه اول موضوع تخصصی از انجام ماموریت های آن دستگاه خواهد بود و باید سهم تقصیر مدیر دستگاه در نا کارآمدی ارزیابی شود که بعضی هم به ساختار دستگاه مربوط می شود و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تقسیمات جغرافیایی در اردستان بر اساس قانون انجام شده است

تمام تقسیمات جغرافیایی در اردستان بر اساس قانون انجام شده است