مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02بين الملل

پلوسی خواستار تحریم روسیه شد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، واشنگتن باید به خاطر گزارش های تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکایی در افغانستان و پیشنهاد جایزه برای کشتن آنها فورا علیه مسکو تحریم هایی را اعمال کند.

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، واشنگتن باید به خاطر گزارش های تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکایی در افغانستان و پیشنهاد جایزه برای کشتن آنها فورا علیه مسکو تحریم هایی را اعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ام اس ان بی سی گفت: ما باید تحریم هایی را علیه روسیه اعمال کنیم و باید این کار را نیز فورا انجام دهیم.

اوایل روز چهارشنبه، رابرت منندز، سناتور آمریکایی تحریم هایی را علیه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و سرگیی شویگو، وزیر دفاع این کشور در رابطه با اتهاماتی مبنی بر این که مسکو به صورت محرمانه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان برای کشتن نیروهای ائتلافی از جمله نیروهای آمریکایی در افغانستان جایزه پیشنهاد داده، توصیه کرد.

نیویورک تایمز نخستین بار روز جمعه گزارش کرد، جامعه اطلاعاتی آمریکا ماه ها پیش به این نتیجه رسیده که روسیه به طور پنهانی به شبه نظامیان مرتبط با طالبان به خاطر انجام حملات موفقیت آمیز علیه نیروهای ائتلاف در افغانستان جایزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی خواستار تحریم روسیه شد

پلوسی خواستار تحریم روسیه شد