مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-02سياسي

دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی است/ در فضای مجازی انقلابی عمل نکرده ایم


امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی در فضای مجازی است گفت: ما در فضای مجازی انقلابی عمل نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان اظهار کرد: امروز اهمیت و ضرورت در ورود به فضای مجازی بر همگان روشن است چراکه کنترل و مدیریت این فضا به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: اینکه اظهار نظرها در مورد فضای مجازی و مدیریت آن، مورد هجمه دشمن قرار می گیرد نشان دهنده آن است که وضعیت فعلی مطلوب دشمنان نظام و اسلام است و ابزاری برای هجمه بر ارزش ها و هنجارها قرار گرفته است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه این حجم از هجمه نشاندهنده برنامه ریزی دشمن برای فضای مجازی است، بیان کرد: دشمن به دنبال آن است که این فضا را به همین شکل موجود حفظ کند تا بتواند تهاجم فرهنگی خود را با شدت انجام دهد.

وی با بیان اینکه همه دلسوزان نظام معتقد به مدیریت فضای مجازی هستند مطرح کرد: اگر کسی غیرت دینی و تعصب نسبت به اسلام داشته باشد نمی تواند نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشد.

شعبانی با اشاره به اینکه انسان دغدغه مند با دیدن این حجم از هجمه ها نمی تواند شب به راحتی بخوابد، گفت: نفرت پراکنی و هجمه های دشمنان نسبت به اسلام و مقدسات دینی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی است/ در فضای مجازی انقلابی عمل نکرده ایم

دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی است/ در فضای مجازی انقلابی عمل نکرده ایم