مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-02سياسي

فاصله زیادی میان نیاز جامعه با تولید در حوزه پژوهش وجود دارد


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور در عرصه های مختلف توجه به موضوع پژوهش است گفت: متاسفانه نیاز جامعه با تولید در حوزه پژوهش فاصله زیادی دارد.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور در عرصه های مختلف توجه به موضوع پژوهش است گفت: متاسفانه نیاز جامعه با تولید در حوزه پژوهش فاصله زیادی دارد.

پرویز محمدنژاد در حاشیه دیدار با رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در جریان سفر روز گذشته معاون علمی و فناوری رییس جمهور به گیلان زیرساختی های پژوهشی استان ضعیف اعلام شد، اظهار کرد: فقر زیرساخت ها در حوزه پژوهش در استان کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور در عرصه های مختلف توجه به موضوع پژوهش است و به معنای واقعی پژوهش اصلی ترین راه تولید علم و پیشرفت کشور محسوب می شود افزود: آنچه امروز به عنوان فقر در حوزه پژوهش به آن باید پرداخته شود، فقر مهارت آموزی است که به خوبی تاکنون به آن نپرداخته ایم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهارت آموزی بر پایه فناوری از موضوعات بارز پژوهشی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد گفت: مهارت آموزی، نیاز ضروری بازار کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله زیادی میان نیاز جامعه با تولید در حوزه پژوهش وجود دارد

فاصله زیادی میان نیاز جامعه با تولید در حوزه پژوهش وجود دارد